Kovin on ollut olevinaan kiireistä, kun ei ole ehtinyt kirjoittelemaankaan. Enkä aio nytkään sen kummemmin tarinoida, kunhan luon katseen menneeseen viikkoon.
Kotkassa tuli voitto ja täytyy sanoa, että voitto kerran vuodessa tuntuu aina hyvältä ja tekee gutaa itseluottamukselle.
Puuhamaassa meni lauantai ja kyllähän se Puuhamaa on hieno paikka. Ei pelkkiä vatkaimia kuten monet huvipuistot vaan aktiviteettia laidasta laitaan ja on oikein ilo katsella kun lapset telmivät oikein urakalla ja nimeen omaan saavat sitä paljon puhuttua liikuntaa ja paljon. Hieno mesta ja siellä päivä kuluu ihan hetkessä.
Tänään oli loistava rullaluistelulenkki, kulki ihan sikahyvin ja tunne oli ihan loistava. En ala tässä nyt hehkuttelemaan, että nyt alkaa tekniikka löytymään. Se jääköön nähtäväksi... Puristuksen suunta alkaa kuitenkin hieman muuttumaan. Tuossa Kotkasta ajellessa mietiskelin taas kerran Esan neuvoja ja sainkin päähäni hyvän mielikuvan miten sen homman pitäis toimia. Kovin on ihmeellinen suunta tyrkätä jalkaa, tuntuis kuin ylämäkeen lykkäis, mutta toisaalta aika siisti tunne, kun puristuksen loppuvaiheessa renkaat pyörivät kengän osoittaessa eteenpäin ja huom! pyörivät niin, että ne ovat maassa eikä ilmassa kuten aiemmin. Ihan niin kuin maisema vaihtuis helpommin. Mutta en tiedä, tunne on hyvä, mutta en tosiaan ala hehkuttamaan mitään, että nyt rupes homma pelittämään. Joskus olen hehkuttanut, mutta helvetti soikoon mitään ei ole kuitenkaan tapahtunut. Katellaan nyt... ja lisää harjoitusta ajatuksen kanssa.
Öljyistä mainitsin viikko sitten. Ei ollut tarkoitus tyystin haukkua CRC:tä, se on varmasti edelleenkin paras esim. kastuneille laakereille. Tämä mainitsemani Voitelukeskuksen "Anderol, synthetic food grade grease" ei ole ainakaan äkkiseltään sen parempi öljy kuin muutkaan nopeuden puolesta. Mutta esim treenilaakereille sillä saa lisää käyttöikää mukavasti. Testaan kuitenkin vielä lisää. Mutta kyllähän ne on ne renkaat jotkat ratkaisee. Nyt kun meillä on ollut parissa kisassa erilaisia rengassettejä niin näyttää olevan hyvinkin selviä eroja siinä mitkä menee hyvin erilaisilla pinnoilla, siis karkealla ja sileällä jne...
Mutta kuten sanottua ei tällä erää tämän enempää tarinaa. Alla vielä kuva vetolaitteestani vm. 1984, joka vielä joten kuten toimivana on mummolan nurkissa ja jota piti siinä viime viikolla kokeillakin, mutta raskasta oli.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti